La lluita és l'únic camí

L'unica força que tenim és la lluita al carrer

El passat dimecres 22 de febrer la gent de Montcada i Reixac vàrem tornar a sortir al carrer per reclamar el soterrament de la línia R2 al seu pas per el nostre municipi.

Un dia abans, després de que un noi de 16 anys es convertís en el número 168 d'aquest macabre recompte de víctimes que sembla no acabar mai, l´Ajuntament va rebre una trucada del Ministre de Foment, Iñigo de la Serna, dient que no hi han diners per dur a terme aquesta obra i proposant fer uns passos subterranis per als vianants.

Sr. Ministre, ens pren per imbècils?

Ja n´hi ha prou, tots coneixem les inversions que ha fet l´Estat Espanyol a les infraestructures ferroviàries de Catalunya, i és clar, Montcada i Reixac no serà cap excepció.

Per aquest motiu, des de la Cup-Mir, volem fer una crida a la gent de Montcada i a la Plataforma per al Soterrament a fer més accions i més contundents sense esperar a que cap persona més perdi la vida a les vies.

Estem situats a l´entrada Nord a Barcelona i som un punt estratègic. Dimecres va quedar palès amb 90 trens i 11.000 viatgers afectats i aturades a la C-17 en els dos sentits.

L’única força que tenim és la lluita al carrer.

Ha arribat el dia en que ja no podem més, a partir d’ara hem de poder-ho TOT.

Volem fer una crida a la gent de Montcada i Reixac i a la Plataforma pel Soterrament a fer més accions i més contundents, sense esperar a que cap persona més perdi la vida a les vies.