Assemblea oberta Urbanisme i Medi Ambient

Amb l'assemblea oberta sobre urbanisme i medi ambient que va tenir lloc el dissabte 19 de gener al Casal de la Mina, la CUP pretén aprofundir de forma participativa en el model de poble cap on avançar. L'objectiu és incloure les aportacions d'allò discutit a les assemblees obertes en el programa electoral de la CUP MiR.
Tres ponents van introduïr-la:

El Gonzalo, ex-regidor a l'ajuntament, va exposar la configuració urbanística del nostre municipi amb els casos més difícils del tramat montcadenc, així com les males praxis urbanístiques recollides a Montcada del revés.
L'Obervatori MiR va exposar els conflictes medi ambientals i els reptes del municipi quant a la gestió de l'entorn.
El Sindicat de llogaters va exposar la problemàtica de l'accés al lloguer així com els desnonaments encoberts, per la pujada abusiva dels lloguers.

Un cop es van introduir les diferents temàtiques es va fer una assemblea on varen sorgir nous punts i es va aprofundir en d'altres com la gestió dels residus, la cohesió dels barris, els entorns protegits o els pisos buits.

L'assemblea de la CUP valora molt positivament tot allò discutit. Sense participació de tothom qui viu i coneix el territori és impossible realitzar propostes justes.