Notícies de Montcada i Reixac

En compliment del codi ètic de la CUP Montcada i Reixac, ahir el nostre regidor Gonzalo Garcia, va participar en el seu últim Ple municipal. Gràcies per la feina feta!

Seguim, seguirem capgirant Montcada!!

Comença el camí cap al Referèndum a Montcada i Reixac.

Comença el camí cap a la república Catalana.

Avui a les 19h a la Casa de la Vila, les integrants de la Taula pel Si farem lectura de manifest. Vine a prendre partit per l'1-O.

El passat dijous representants de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), ERC, el PDeCAT i la CUP vam constituir la ‘Taula pel Sí’, un grup de treball que té per objectiu coordinar les agendes dels partits durant la campanya pel referèndum 1-O cara a evitar la coincidència d’actes al municipi.

La CUP Montcada ha interposat una denúncia davant la Fiscalia anticorrupció pel que considerem un "ús irresponsable i excessiu"

Foto extreta La Veu de Montcada
  • L'actual Espai Poblet neix el 2009 per iniciativa d'algunes entitats com un espai d'autogestió i autoorganització que obria les portes a un nou model lúdic i d'oci a la Festa Major. Recordem que el model que hi havia fins al moment era un model decadent, de pagament i poc participatiu on les nits de Festa Major es desenvolupaven al pavelló en un espai tancat.

Som aquelles que tenim les mans i l’enginy com a capital. Som aquelles que sobrevivim en el context de la misèria d’uns Països Catalans saquejats per l’economia especulativa i trencats a cops d’austeritat. Som aquelles que resistim a una explotació que aixafa drets.

Amb el projecte Montcada del Revés, transparència, bon govern i corrupció, la CUP pretén complir un dels principals objectius de campanya: Capgirar Montcada. Sota el paraigua d'aquesta declaració d'intencions, des de la CUP iniciarem recerques sobre les pràctiques polítiques i administratives del govern de Montcada, dels que donarem compte amb una periodicitat variada al web del projecte, segons les necessitats de cada tema.

Un any més, el nucli local de la CUP, serem presents a la Fira del Llibre organitzada al carrer Major de Montcada i Reixac. El proper diumenge dia 23 d'abril ens podreu trobar des de les 10h fins les 20h a la paradeta. Podreu passar per veure i remanar tota la col·lecció de llibres que us oferim aquest Sant Jordi.

Pàgines