Ja n'hi ha prou!

Aquest matí hem viscut un nou atropellament a la linia R2 en el seu pas pel municipi. Ja n'hi ha prou!

Aquest matí, hem hagut de sumar una victima més a la llista de morts per culpa de les vies del tren que passen per Montcada i Reixac i amb aquesta ja en són 168. El jove montcadenc mort aquest matí és la segona victima mortal  d'aquest 2017 i es que la primera es va registrar el passat 9 de gener a la mateixa R2.

Avui a les 12:30h del matí, ha tingut lloc una concentració a la Cruïlla del Soterrament, com a mosra de condol per la victima i per reclamar una vegada més que Montcada i Reixac necessita, de manera urgent el soterrament de les vies.

Reiterem la convicció que només amb la mobilització serem capaces de forçar el Ministerio de Foment a iniciar les obres del Soterrament. El qual van prometre i es van comprometre a executar.

No ens sorprén l'actitut del govern espanyol presidit per Mariano Rajoy, ja estem acostumats als PPCC a veure com any rere any el govern espanyol no executa les inversions a les quals es compromet.

Volem fer una crida a la ciutadania de Montcada i Reixac a la participació de la manifestació que convoca demà la Plataforma Soterrament Total a les 19h al pas a nivell del carrer Bogatell.

Per últim donar el condol a la família i amics del jove de Can Sant Joan traspassat aquest matí.

Tallarem les vies cada cop que hi hagi un accident. Hem de fer escoltar la nostre veu a arreu!